MSc Digital Marketing Management - Stafforshire University

Περιγραφή του MSc Digital Marketing

Ένα ακαδημαϊκό πρόγραμμα, με πρακτικό προσανατολισμό. Το διαβατήριό σου για μια νέα καριέρα στο digital marketing management.
To Digital Marketing είναι ένας ταχύτατα αναπτυσσόμενος κλάδος του Marketing, με διαρκώς εξελισσόμενες ευκαιρίες καριέρας. Οι Digital Marketers σήμερα αναλαμβάνουν διευθυντικές θέσεις, διαχειρίζονται μεγάλα budgets και είναι άμεσα εμπλεκόμενοι στη χάραξη στρατηγικής της εταιρείας. Οι υψηλές απαιτήσεις αυτών των ρόλων προϋποθέτουν στελέχη με σύγχρονες γνώσεις, από διαφορετικά επιστημονικά πεδία και, ταυτόχρονα, πρακτικές γνώσεις που αφορούν τη χρήση των νέων digital εργαλείων.
Το MSc Digital Marketing Management του Staffordshire University σου εξασφαλίζει το σύνολο αυτών των γνώσεων και δεξιοτήτων, μέσα από έναν οδηγό σπουδών, πιο ενημερωμένο από κάθε άλλον αντίστοιχο.

Γιατί να επιλέξω το MSc Digital Marketing Management;

Ποιοι μπορούν να κάνουν αίτηση για το MSc Digital Marketing Management;

Οι υποψήφιοι γι’ αυτό το μεταπτυχιακό αξιολογούνται βάσει των τυπικών τους προσόντων, αλλά και της γενικότερης εμπειρίας τους. Με τον τρόπο αυτό, ανοίγουμε το δρόμο σε αποφοίτους, αλλά και σε στελέχη της αγοράς με αποδεδειγμένη εμπειρία, ώστε να εξελίξουν τις γνώσεις τους και την καριέρα τους στο Digital Marketing Management.

Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν, συνήθως:

  1. Πτυχίο από Ελληνικό ή αναγνωρισμένο  Πανεπιστήμιο  Αλλοδαπής στον τομέα του marketing ή/και business (με βαθμό μεγαλύτερο από 6.5).
  2. Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας (παρέχεται μάθημα προετοιμασίας για την Αγγλική γλώσσα, εφόσον κριθεί αναγκαίο).

Επιπλέον, όμως, θα αξιολογηθούν αιτήσεις:

  1. Κατόχων πτυχίου Πανεπιστημίου άλλου κλάδου, οι οποίοι έχουν παρακολουθήσει ή/και ολοκληρώσει προγράμματα επαγγελματικής εξειδίκευσης στον τομέα του marketing.
  2. Στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθεροι επαγγελματίες με αποδεδειγμένη εμπειρία στο marketing.

Το πρόγραμμα σπουδών του MSc Digital Marketing Management είναι ένας μοντέρνος συνδυασμός ακαδημαϊκής γνώσης και πρακτικών δεξιοτήτων, προσαρμοσμένο στις πιο σύγχρονες απαιτήσεις του κλάδου. Τα μαθήματα καλύπτουν τομείς, όπως το Digital Marketing Strategy, το Brand Management, το Content Curation, το Digital Toolkit, το Entrepreneurship και το Digital Project Management και υποστηρίζονται από πραγματικά projects, που παράλληλα, ενισχύουν το personal branding των φοιτητών.

Module CodeModulesCredits
MKTG70350The Digital Toolkit15
MKTG70316Strategic Marketing Communications & Media Management 15
MKTG70299Content Curation & Development15
MKTG70303Co-Creation with Brand Identities15
MKTG70300Global Strategic Digital Marketing Management15
MKTG70304The Management of a Digital Marketing Project15
ENTP70083Entrepreneurship15
MKTG70297Digital Consumer Behavior & Experience15
MKTG70302Work Based Digital Marketing Project45
Potential AwardsCredits
Postgraduate Certificate in Digital Marketing Management60
Postgraduate Diploma in Digital Marketing Management 120
Master of Science in Digital Marketing Management 180

 

Hazel Squire

Head of Department – Staffordshire Business School

Link Tutor UNICERT College

Εργάζεται στην τριτοβάθμια και δια βίου εκπαίδευση για σχεδόν 30 χρόνια. Έχει εκτεταμένη εμπειρία από διδασκαλία σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα. Έχει συνεργαστεί, επίσης, με πολλούς συνεργάτες του Ηνωμένου Βασιλείου και του εξωτερικού, συμπεριλαμβανομένων εκείνων στην Κίνα. Ως εκ τούτου, γνωρίζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζονται και θα μπορέσω να σας υποστηρίξει κατά την παράδοση των μαθημάτων MSc Digital Marketing. Επιπλέον, έχει διαχειριστεί προγράμματα της ΕΕ και, πρόσφατα, δημοσίευσε ένα κεφάλαιο για τη στήριξη των ηλικιωμένων στην αυτό-απασχόληση και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν.

 

Μαργαρίτα Γκαμαλέτσου, ΜΒΑ, ΜΑ

Κατέχει Πτυχίο Επιχειρησιακής Έρευνας & Marketing από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, MBA International από το ίδιο Πανεπιστημιακό Ίδρυμα και MA στη Στρατηγική Επικοινωνία από το Washington State University.  Είναι CSR Certified Practitioner από το Institute of Environmental Management and Assessment. Η επαγγελματική της σταδιοδρομία, που ξεκίνησε το 1999, περιλαμβάνει κυρίως θέσεις στον τομέα της Εταιρικής Επικοινωνίας.  Το 2003 προσλήφθηκε στην ΕΥΔΑΠ ως οικονομική αναλύτρια στην Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών.  Το 2006 στελέχωσε την ομάδα συνεργατών του Διευθύνοντος Συμβούλου της Εταιρίας και το Δεκέμβριο του 2007 προήχθη στη θέση της Corporate Communications Manager.  Από το 2014 έως και σήμερα είναι Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της ΕΥΔΑΠ, έχοντας υπό την επίβλεψή της τους τομείς της καλλιέργειας σχέσεων με ΜΜΕ, την εταιρική επικοινωνία, θέματα εταιρικής υπευθυνότητας, επενδυτικής επικοινωνίας, κλπ..   Διδάσκει από το 2006 σε εκπαιδευτικά Ιδρύματα μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, και στα ακαδημαϊκά της ενδιαφέροντα συγκαταλέγονται θέματα Marketing και Επικοινωνίας όπως και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

 

Μαρία Ζώταλη

Η Μαρία ασχολείται με τo Digital Βranding και έχει 10 χρόνια εμπειρία, στο marketing και την επικοινωνία. Της αρέσει να χτίζει από το μηδέν ταυτότητες για brands και επιχειρήσεις, ενώ έχει την ικανότητα να εντοπίζει εύκολα επιχειρηματικές προκλήσεις, και να βρίσκει δημιουργικές λύσεις για τη βελτίωση της εικόνας και της λειτουργίας ενός business. Έχοντας εργαστεί ως consultant για πολλά χρόνια, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει στρατηγικές Social Media και Content για εταιρείες σε διάφορους τομείς. Η Μαρία έχει ένα Μεταπτυχιακό στο Marketing από το πανεπιστήμιο του Strathclyde (Η.Β) και πιστοποίηση στο Digital Marketing, από το Market Motive (USA), ένα από τα πιο διακεκριμένα κέντρα εκπαίδευσης online marketing παγκοσμίως.

 

Αγάπη Μαναριώτη

Η Αγάπη Μαναριώτη ασχολείται ενεργά με το marketing- παραδοσιακό και ψηφιακό- έχοντας εργαστεί για σημαντικά brands σε Ελλάδα, Κύπρο και Ηνωμένο Βασίλειο.  Ως σύμβουλος marketing, αλλά και ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων, επικεντρώνεται στο branding, και πώς οι σχέσεις ανάμεσα στις μάρκες και τους καταναλωτές καθορίζουν την επιτυχία. Αυτό το πεδίο, εξάλλου, αποτελεί και το αντικείμενο της διδακτορικής της έρευνας, η οποία ολοκληρώνεται σύντομα. Έχει γράψει 2 βιβλία, με θέμα το ψηφιακό marketing, και αρθρογραφεί συστηματικά σε επιχειρηματικά portals, περιοδικά και εφημερίδες.

Λουκία Σαματά

Η Λουκία Σαματά έχει σπουδές στα Οικονομικά (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο),  MSc in e-Business and Digital Marketing και μεταπτυχιακό τίτλο (PMBA.) Έχει εμπειρία αρκετών ετών σε εμπορικές εταιρείες σε θέσεις Μarketing-Μanagement, ενώ τα  τελευταία τρία χρόνια έχει διατελέσει διευθυντικό στέλεχος από της θέση της Marketing Communications Manager σε δύο από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες στο χώρο των συμπληρωμάτων διατροφής και του φαρμακείου. Επίσης, είναι Co-founder & CEO του Fertility Route, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ιατρικής & τουριστικής διαμεσολάβησης με εξειδίκευση στην εξωσωματική γονιμοποίηση. Τέλος, είναι εισηγήτρια σε σεμινάρια Digital Marketing και E-commerce.

FAQs

Γιατί όσες περισσότερες εργασίες κάνουμε μέσω του Internet, τόσο μεγαλύτερη ζήτηση υπάρχει για εξειδικευμένους επαγγελματίες, που γνωρίζουν τις τελευταίες τάσεις στο Digital Μarketing. Παραδόξως, όμως, στην ελληνική αγορά υπάρχει έλλειψη στελεχών που να είναι, εξίσου, καταρτισμένοι στο στρατηγικό marketing, στη διαχείριση projects και ομάδων και στο digital marketing.
Υπάρχει ένα μεγάλο φάσμα θέσεων και τίτλων, από θέσεις διοικητικές μέχρι θέσεις ειδικών (specialists) σε συγκεκριμένα αντικείμενα. Ενδεικτικά:
  • Digital Marketing Manager
  • Senior Marketing Executive
  • Campaign Manager
  • SEO Specialist
  • PPC Specialist
  • Social Media Manager
  • Brand Manager
  • Επιλέγει και σχεδιάζει την κατάλληλη στρατηγική περιεχομένου, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι της εταιρείας, αλλά και το μέγιστο engagement του στοχευόμενου κοινού.
  • Διαχειρίζονται ψηφιακά έργα, συντονίζοντας διαφορετικές ομάδες, ελέγχοντας budgets, κατανέμοντας και επιβλέποντας εργασίες.
  • Αναλύει δεδομένα που προκύπτουν από τις διαφορετικές ψηφιακές πλατφόρμες, ώστε να εξάγει συμπεράσματα που σχετίζονται με την αποδοτικότητα των ενεργειών, αλλά και με τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
  • Διαχειρίζεται το brand της εταιρείας στον ψηφιακό κόσμο, με ενέργειες που σχετίζονται με την ταυτότητα και την εικόνα του brand, αλλά και με τη δημιουργία communities.
  • Ασχολείται με το Search Engine Optimization, ένα διαχρονικό εργαλείο για την αξιολόγηση της ποιότητας του περιεχόμενου των websites και της συνολικής ψηφιακής επικοινωνίας.
  • Ειδικεύεται στο ψηφιακό εμπόριο- ένα κανάλι πωλήσεων διαρκώς αναπτυσσόμενο. Ο καταρτισμένος Digital Marketer είναι σε θέση να συνδυάσει γνώσεις που σχετίζονται με την απόδοση του website (πχ. Heatmaps), τη συμπεριφορά των καταναλωτών (πχ. Funnels) και την απόδοση των διαφημιστικών ενεργειών (πχ. Remarketing) και να καταλήξει σε παρεμβάσεις που επιδρούν άμεσα στην πορεία των πωλήσεων.
  • Επειδή οι Digital Marketers χειρίζονται εργασίες από διαφορετικούς κλάδους, ο ρόλος του Digital Marketer απαιτεί ένα μεγάλο εύρος δεξιοτήτων. Ενδεικτικά, η εικόνα δείχνει τους διαφορετικούς ρόλους ενός σύγχρονου επαγγελματία του Digital Marketing σήμερα:

    Για δύο, πολύ βασικούς, λόγους.
    Ο πρώτος είναι το πρόγραμμα σπουδών, ο οποίος, με την ανανεωμένη του δομή συμπεριλαμβάνει ένα συνδυασμό μαθημάτων και projects που είναι μοναδικά.
    Ο δεύτερος είναι ότι ο τίτλος σπουδών που θα λάβεις είναι Μεταπτυχιακού Επιπέδου (MSc) όχι επαγγελματικού διπλώματος ή ο,τιδήποτε άλλου.
    Καταρχάς, θα μάθεις στην πράξη τα «μυστικά» του κάθε ψηφιακού εργαλείου και θα μπορέσεις να αντιμετωπίσεις και να υπερβείς δυσκολίες, αφού θα έχεις την καθοδήγηση των καθηγητών σου. Επιπλέον, το περιεχόμενο που θα δημιουργείς και η εμπειρία που θα αποκτήσεις θα δώσουν απευθείας μεγαλύτερη αξία στο βιογραφικό σου και θα σε βοηθήσουν να παρουσιάσεις το personal brand σου στον κλάδο των digital marketers στην Ελλάδα.

    Τι άλλο πρέπει να ξέρω για το πρόγραμμα;

    Εκτός από τον εξαιρετικά ενημερωμένο οδηγό σπουδών, σε ενδιαφέρουν, ακόμη, τα εξής:

    Φόρμα Επικοινωνίας

       Συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου

      Στοιχεία Επικοινωνίας