Master Yourself FREE WEBINAR series: Ξεκινάμε στις 23 Νοεμβρίου
- Categories Cyber Security, Digital Marketing, Software Engineering
- Date April 6, 2021
Digital Challenges amid the Covid-19 era
Ο πρώτος κύκλος των Δωρεάν Webinars ξεκινάει στις 23 Νοεμβρίου και περιλαμβάνει 3 διαφορετικά δίωρα προγράμματα. Ο στόχος μας για το Master Yourself Free Webinar Series είναι να συζητήσουμε τις τελευταίες εξελίξεις στους κλάδους της Κυβερνοασφάλειας, του Software Engineering και του Ψηφιακού Marketing, υπό την καθοδήγηση των κορυφαίων καθηγητών του UNICERT College.
Αναλυτικά:
H προσανατολισμένη, σε δεξιότητες, κατάρτιση μαζί με τους αντίστοιχους τίτλους / πιστοποιήσεις είναι το κλειδί για μία καριέρα στον 21ο αιώνα.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε κάθε σπουδαστή, αλλά και IT Professional, που επιθυμεί να γνωρίσει τις τεχνολογίες δικτύωσης και να ευαισθητοποιηθεί σε θέματα network security. Παρέχεται ενημέρωση για δυνατότητες κατάρτισης, τόσο στο Ακαδημαϊκό όσο και στο Επαγγελματικό Πεδίο, με έμφαση σε εφαρμοσμένες γνώσεις και δεξιότητες, καθώς και στις τεχνολογίες Cisco.
Ο Μιχάλης Δαγιακίδης είναι Διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και DEA του Πανεπιστημίου Paris 6. Εργάστηκε στις εταιρείες ALCATEL και SAGEM ως μηχανικός τηλεπικοινωνιών. Με την επιστροφή του στην Ελλάδα, ασχολήθηκε με τη σχεδίαση και υποστήριξη πληροφοριακών συστημάτων σε εθνικό επίπεδο. Παράλληλα, δραστηριοποιείται στον χώρο της κατάρτισης, με ειδίκευση στα Δίκτυα και τις Τηλεπικοινωνίες. Είναι πιστοποιημένος εισηγητής Cisco Academy. Συμμετέχει στο σχεδιασμό επιμορφωτικών προγραμμάτων και στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού.
Δήλωσε Συμμετοχή εδώ.
Σήμερα ζούμε στην εποχή του Teraflop, PetaByte, Gigabits, Mega-Data Center με καταναλώσεις των KiloWatts. Η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας στην περιοχή που καλούμε “Νέες Τεχνολογίες” και, εννοούμε τις ΤΠΕ, είναι τόσο ραγδαία, που ο χρήστης δεν προλαβαίνει να προσαρμοστεί. Σε αυτό το σημείο εμφανίζονται απειλές για την ασφάλεια των συστημάτων και των δεδομένων. Στόχος της συζήτησης είναι να παρουσιαστεί το σύγχρονο φάσμα τεχνολογικών λύσεων και να συζητηθούν θέματα ασφαλείας που εγείρονται (π.χ. Huawei ban).
Ο Ιωάννης Α. Πικραμμένος, Δρ. Μηχ. ΕΜΠ, MBA, είναι απόφοιτος του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών, Διδάκτωρ μηχανικός, καθώς και απόφοιτος του ΜΠΣ (MBA) από τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Έχει συμμετάσχει σε 25 ευρωπαϊκά και 5 εθνικά ερευνητικά προγράμματα στον τομέα των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Οι ερευνητικές του δραστηριότητες είχαν ως αποτέλεσμα 12 συνεισφορές σε βιβλία και τεχνικά έγγραφα, 14 επιστημονικές δημοσιεύσεις, καθώς και 11 συμμετοχές σε επιστημονικές εκδηλώσεις. Έχει συμμετάσχει σε 15 εθνικούς φορείς λήψης αποφάσεων και σε 5 πρωτοβουλίες, ως αξιολογητής προτάσεων χρηματοδότησης από εθνικούς και ευρωπαϊκούς φορείς. Έχει εκτεταμένη εμπειρία σε ακαδημαϊκή διδασκαλία, επαγγελματική κατάρτιση και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, με περισσότερες από 10.000 ώρες διδασκαλίας σε επίπεδα EQF 5,6 και 7.
Δήλωσε Συμμετοχή εδώ.
Η πανδημία έχει ωθήσει τους καταναλωτές εκτός από τις συνηθισμένες τους ρουτίνες, με αποτέλεσμα να επηρεάζονται μακροπρόθεσμα οι καταναλωτικές τους συνήθειες. Δίνεται, πλέον, μεγαλύτερη έμφαση σε θέματα υγείας, έχουμε τη λεγόμενη συνειδητοποιημένη κατανάλωση και μια αυξανόμενη αγάπη για το καθετί τοπικό. Με την εργασία από το σπίτι πλέον να γίνεται η νόρμα και όχι η εξαίρεση, οι καταναλωτές έχουν διαφορετικές απαιτήσεις από τις μάρκες. Οι εταιρείες πρέπει να έχουν ψηφιακή παρουσία, αλλά και να προσφέρουν υπηρεσίες κατ’ οίκον παράδοσης, κυρίως για την εστίαση, αλλά και για όλα τα άλλα προϊόντα. Πλέον, υπάρχει πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση ψηφιακών υπηρεσιών πληροφόρησης, με αποτέλεσμα οι μάρκες να πρέπει να εμφανίζονται πολύ περισσότερο ευαίσθητες (εμπάθεια), αλλά, ταυτόχρονα, να διατηρούν και ένα σοβαρό τόνο.
Η Μαρία Ζώταλη ασχολείται με τo Digital Βranding και έχει 10 χρόνια εμπειρία στο marketing και την επικοινωνία. Της αρέσει να χτίζει από το μηδέν ταυτότητες για brands και επιχειρήσεις, ενώ έχει την ικανότητα να εντοπίζει εύκολα επιχειρηματικές προκλήσεις, καθώς και να βρίσκει δημιουργικές λύσεις για τη βελτίωση της εικόνας και της λειτουργίας ενός business. Έχοντας εργαστεί ως consultant για πολλά χρόνια, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει στρατηγικές Social Media και Content για εταιρείες, σε διάφορους τομείς. Η Μαρία έχει ένα Μεταπτυχιακό στο Marketing από το Πανεπιστήμιο του Strathclyde (Η.Β) και πιστοποίηση στο Digital Marketing, από το Market Motive (USA), ένα από τα πιο διακεκριμένα κέντρα εκπαίδευσης online marketing παγκοσμίως.