MA in TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages) - Unicert College

Φοίτηση

Τίτλος Σπουδών

Σημαντικά Στοιχεία

Περιγραφή του MA in TESOL

Ένα ακαδημαϊκό πρόγραμμα πλήρως εστιασμένο στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε ομιλητές άλλων γλωσσών. Το απαραίτητο βήμα για την εξέλιξή σου στο χώρο της εκπαίδευσης!

Tο πρόγραμμα σπουδών του MA in TESOL (validated) είναι ένα ειδικά διαμορφωμένο πρόγραμμα από το UNICERT College, σε συνεργασία με το Staffordshire University, με έμφαση στα ειδικά χαρακτηριστικά του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και τη διδασκαλία στην τάξη. Το MA in TESOL παρέχεται και με εξ αποστάσεως φοίτηση.

Γιατί να επιλέξω το MA in TESOL;

Ποιοι μπορούν να κάνουν αίτηση για το MA in TESOL;

Οι υποψήφιοι γι’ αυτό το μεταπτυχιακό αξιολογούνται βάσει των τυπικών τους προσόντων, αλλά και της γενικότερης εμπειρίας τους. Με τον τρόπο αυτό, ανοίγουμε το δρόμο σε αποφοίτους, αλλά και σε στελέχη της αγοράς με αποδεδειγμένη εμπειρία, ώστε να εξελίξουν τις γνώσεις τους και την καριέρα τους στο TESOL.

Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν:

  • BA in English Language/Literature ή
  • BA in Education και επάρκεια διδασκαλίας αγγλικών στην Ελλάδα (IELTS 6.5 ή ισοδύναμο με οποιοδήποτε άλλο) ή
  • DELTA diploma/DipTESOL ή ισοδύναμο πτυχίο και επάρκεια διδασκαλίας αγγλικών στην Ελλάδα ή
  • CELTA diploma/ C2 Proficiency Qualification ή ισοδύναμο πτυχίο και επάρκεια διδασκαλίας αγγλικών στην Ελλάδα και, τουλάχιστον, 3 χρόνια διδακτικής εμπειρίας Αγγλικών.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του Προγράμματος;

Το πρόγραμμα σπουδών του MA in TESOL αποτελεί ένα μοναδικό συνδυασμό ακαδημαϊκής γνώσης και πρακτικών δεξιοτήτων, που υποστηρίζει τον εκπαιδευτικό του σήμερα στην ανάγκη του να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σύγχρονου ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά και, γενικά, στις ραγδαίες αλλαγές που παρατηρούνται στο εκπαιδευτικό τοπίο διεθνώς.

Με αυτόν τον στόχο στο επίκεντρο του σχεδιασμού του προγράμματος, τα μαθήματα καλύπτουν τομείς, όπως ειδικές ανάγκες και συμπερίληψη, ενήλικοι μαθητές, μαθητές προσχολικής ηλικίας, εκπαιδευτική και υποστηρικτική τεχνολογία, διδασκαλία μέσω λογοτεχνίας και θεάτρου, έρευνα και αξιολόγηση στην εκπαίδευση, νευροεπιστήμες και μάθηση, ακόμη και διοίκηση ξενόγλωσσης εκπαιδευτικής μονάδας. Η πρακτική έμφαση σε κάθε μάθηση, καθώς και η επιτόπια Πρακτική Άσκηση, ενισχύουν τις δεξιότητες και την αυτοπεποίθηση του μελλοντικού ή, ήδη, εργαζόμενου εκπαιδευτικού.     

Το αναλυτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, ανακοινώνεται πριν την έναρξη του κάθε εξαμήνου.

Core Modules
Module TitleCredits
Modern research-based approaches, integrating Soft Skills in TESOL20
Syllabus design, Inclusive practices and Use of Technology in TESOL40
Assessment of Learning in TESOL and Practicum20
Methods of Research and Dissertation 60
Optional Modules (επιλογή 2)
Module TitleCredits
Literature and Drama in TESOL20
Teaching English to Very Young Learners20
Teaching English to Adults20
Organisation and Management of a Foreign Language School20
Potential AwardsCredits
Postgraduate Certificate in TESOL60
Postgraduate Diploma in TESOL120
Master of Arts in TESOL 180

Αγάπη Δενδάκη

Η Αγάπη Δενδάκη σπούδασε Αγγλική και Ελληνική Φιλολογία (Παν/μιο Αθηνών), Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση (Μ.Ed., University of La Verne) και Ειδική Αγωγή (M.A., Παν/μιο Αθηνών). Έχει πολύχρονη εμπειρία στη διδασκαλία Αγγλικών, κυρίως σε δημόσια σχολεία. Επίσης, έχει διδάξει σε πολλά προγράμματα επιμόρφωσης υπό την αιγίδα ελληνικών πανεπιστημίων και άλλων δημόσιων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών φορέων, ενώ έχει σχεδιάσει και οργανώσει προγράμματα μετεκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή για Βρετανικά πανεπιστήμια και φορείς πιστοποίησης. Τα τελευταία δώδεκα χρόνια συνεργάζεται με το Τμήμα Αγγλικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών ως μέντορας τεταρτοετών φοιτητών, ενώ έχει σχεδιάσει και διδάσκει το εργαστήριο «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία σε τάξεις EFL». Έχει συμμετάσχει στη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για EFL, καθώς και για μεταπτυχιακούς φοιτητές του Πανεπιστημίου Πειραιά.

Τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στη διαφοροποιημένη διδασκαλία, τις μαθησιακές διαφορές και τη διαχείριση τάξης, ενώ άρθρα και επιστημονικές έρευνές της έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά. 

Δημήτρης Μαρούλης

Ο Δημήτρης Μαρούλης, κάτοχος Προχωρημένου Διπλώματος στην Εκπαίδευση, προπτυχιακού τίτλου στην Εκπαίδευση, Μεταπτυχιακού στην Εκπαίδευση & Μάθηση και Διδακτορικού Τίτλου στην Εκπαίδευση από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο της Μεγάλης Βρετανίας, διδάσκει την Αγγλική γλώσσα τα τελευταία 28 χρόνια στο ΚΞΓ που έχει ιδρύσει και λειτουργεί στην Νάξο των Κυκλάδων.

 Η συνεχής αναζήτηση και πίστη στην αξία της συνεχιζόμενης κατάρτισης και εξέλιξης ως εκπαιδευτικού τον οδήγησε πρόσφατα στην απόκτηση Μεταπτυχιακού Τίτλου στην Επιστήμη της Εφαρμοσμένης Νευροεπιστήμης, τίτλος που συνοδεύεται και από Προχωρημένο μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Νευροεπιστήμη. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν τους τομείς των στρατηγικών μάθησης στην απόκτηση της ξένης γλώσσας (θέμα της διδακτορικής διατριβής του), την ενσυνειδητότητα (για την οποία διαθέτει πιστοποίηση εκπαίδευσης), τις γνωσιακές και μη-γνωσιακές δεξιότητες για τον εμπλουτισμό της μάθησης των ξένων γλωσσών, και την εκπαιδευτική νευροεπιστήμη.

Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων, συνεδρίων και προγραμμάτων σπουδών από διάφορους φορείς και οργανισμούς, όπως το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο της Αθήνας, το Πανεπιστήμιο του Σαν Ντιέγκο και άλλα. Έχει συχνά παρουσιάσει θέματα που αφορούν την διδασκαλία και την μάθηση της ξένης γλώσσας στον επαγγελματικό φορέα TESOL Ελλάδας, του οποίου είναι μέλος από το 1994, και του έγκυρου ELT NEWS. Είναι επίσης μέλος του ομίλου ELA (Educational Leadership Association) και του διεθνούς οργανισμού IATEL (International Association of Teachers of English as A Foreign Language). Επίσης, ανήκει στην ομάδα των συμβούλων του Cambridge Assessment English, σχεδιάζοντας και παραδίνοντας σεμινάρια και παρουσιάσεις για τις εξετάσεις του Cambridge Assessment English.

Γεωργία Διομή

Η Δρ. Γεωργία Διομή είναι πτυχιούχος του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, με Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (MA) στην Αγγλική Λογοτεχνία από το Πανεπιστήμιο του Birmingham και Διδακτορικό (PhD) από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα τελευταία χρόνια έχει παρουσιάσει σε ποικίλα ακαδημαϊκά συνέδρια και συμπόσια, όπως το Ετήσιο Συμπόσιο Αγγλικών Σπουδών και το Ευρωπαϊκό Συμπόσιο Αγγλικής.  Έχει διδάξει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα διδασκαλίας της αγγλικής ( MA TESOL) σε ποικίλα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Κύρια ερευνητικά ενδιαφέροντα: Βικτωριανή και Εδουαρδιανή λογοτεχνία, επιστήμη και φιλοσοφία, μετα-αποικιοκρατία, γυναίκες συγγραφείς του 19ου και 20ου αιώνα.

Γεώργιος Κόρμπας

Ο Γεώργιος Κόρμπας είναι Διευθυντής Εκπαίδευσης Καθηγητών, στο Teaching, Learning and Development Center, στο Πανεπιστήμιο Al Yamamah της Σαουδικής Αραβίας.  Έχει εκπαιδεύσει καθηγητές Αγγλικών σε διάφορες χώρες συμπεριλαμβανομέμων ΗΠΑ, Ελλάδας, Ολλανδίας, Σαουδικής Αραβίας και άλλων.  Έχει επίσης προσκληθεί σαν κεντρικός ομιλητής σε διάφορες χώρες όπως οι ΗΠΑ, Ελλάδα, Χόνγκ Κόνγκ, Κίνα, Κουβέιτ, Πακιστάν, Μεξικό, Τουρκία, και άλλες.  Ο κ. Κόρμπας είναι υποψήφιος διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο του Λάνκαστερ και η έρευνά του εστιάζεται στην ενίσχυση της μάθησης μέσω τεχνολογίας.  Είναι πρώην πρόεδρος του επαγγελματικού συμβουλίου της TESOL International Association, με έδρα την Ουάσινγκτον, ΗΠΑ, και μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής του ίδιου οργανισμού για την ανάθεση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου.  Επίσης είναι αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ένωσης Μικτής Μάθησης και πρόεδρος της TESOL Gulf.  Τέλος είναι συνεισφέρων συγγραφέας στην τελευταία έκδοση του βιβλίου the 6 Principles Book for Exemplary Teaching of English Learners (Academic and Specific Purposes) που έχει εκδοθεί απο την TESOL International Association και αναμένονται προσεχώς αρκετές εκδόσεις του με την Routledge και Springer. 

Ιωάννα Γκιώνη                                                                        

Η Γιάννα Γκιώνη σπούδασε Θεατρική Σκηνοθεσία στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (BA in Drama and Theatre Arts, Goldsmiths University of London, MA in Theatre Directing, Royal Holloway, University of London) και Αγγλική Φιλολογία με κατεύθυνση Λογοτεχνία/Θέατρο στη Φιλοσοφική σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι υποψήφια Διδάκτωρ του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Από το 2016 εργάζεται ως Θεατρολόγος στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια «Ελληνογερμανική Αγωγή». Έχει εργαστεί ως Θεατρολόγος στα ιδιωτικά σχολεία: «Εκπαιδευτική Αναγέννηση», «Byron College» και «Στέλλα Ραυτοπούλου». Επίσης, έχει δουλέψει ως βοηθός καθηγητή στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών και ως βοηθός σκηνοθέτη σε τέσσερις παραγωγές του Θεάτρου Μεταξουργείο.

Τέλος, έχει σκηνοθετήσει σε Ελλάδα και Αγγλία τις παραστάσεις: Όλα όσα γνωρίζω στ’αλήθεια του Άντριου Μποβέλ, Μέθοδος Γκρόνχολμ του Τζόρντι Γκαλθεράν, Βόυτσεκ του Γκεοργκ Μπύχνερ, Μεγάλες Προσδοκίες του Κάρολου Ντίκενς, Οι Τρεις Αδερφές του Άντον Τσέχωφ, Δεσποινίς Τζούλια του Αυγούστου Στρίντμπεργκ και η Τελευταία Μαγνητοταινία του Κραπ του Σάμιουελ Μπέκετ.

Τύνα Κωνσταντοπούλου

H Τύνα Κωνστατοπούλου είναι καθηγήτρια της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας, εκπαιδεύτρια καθηγητών, και ερευνήτρια. Σπούδασε Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ έλαβε Μεταπτυχιακό τίτλο στην Ειδική Εκπαίδευση με Άριστα από το Πανεπίστημιο Frederick της Κύπρου. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων, διαλέξεων, και εκπαιδεύσεων από διαφόρους φορείς συμπεριλαμβανομένων των IATEFL και TESOL.

Η Τύνα Κωνσταντοπούλου έχει διδακτική εμπειρία 15 χρόνων σε όλα τα επίπεδα του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου για την Ξενόγλωσση Εκπαίδευση. Από το το 2017, συμμετέχει σε ομιλίες, συνέδρια, και εκπαιδεύσεις καθηγητών ανά τον κόσμο με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση σε θέματα όπως η πρώιμη παρέμβαση και οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η Τύνα Κωνσταντοπούλου πρόσφατα βραβεύτηκε με Χρυσό Βραβείο στην Πρωτοπορία και την Έρευνα στην Εκπαίδευση (2020 – CWSIR) και Χάλκινο Βραβείο στην Υποστήριξη Μαθητών με ΕΕΑ στην Ξενόγλωσση Εκπαίδευση (2020 – ELT News).

Διδασκαλία

Γνωρίζουμε ότι ο κάθε ένας μαθαίνει διαφορετικά. Γι’ αυτό, εκτός του ότι χρησιμοποιούμε παραδοσιακούς τρόπους διδασκαλίας, όπως διαλέξεις, χρησιμοποιούμε, επίσης, μεθόδους επίλυσης προβλημάτων, ώστε να βοηθηθείτε στην εφαρμογή των δεξιοτήτων σας.

Γι’ αυτό το μάθημα, θα:

  • Συνεργαστείτε με άλλους για ομαδική εργασία.
  • Εξετάσετε βαθύτερα τους θεματικούς τομείς στα εργαστήρια.
  • Αναμένεται προσωπική και ανεξάρτητη μελέτη.
  • Συμμετέχετε σε επισκέψεις σε επιχειρήσεις αντίστοιχων τομέων.

Η διδασκαλία μας υποστηρίζεται μέσω του εικονικού περιβάλλοντος μάθησης, που ονομάζεται UC-Class. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό προς υποστήριξη των διαλέξεων, από όπου κι αν βρίσκεστε.

Θα σας ανατεθεί, επίσης, ένας επιβλέπων καθηγητής για να σας υποστηρίξει στην εκπόνηση της ερευνητικής διπλωματικής σας εργασίας.

Αξιολόγηση

Υπάρχουν δύο τύποι αξιολογήσεων: η πρακτική – formative (ανεπίσημη) και η τελική – summative (επίσημη).

Οι αξιολογήσεις πρακτικής δεν υπολογίζονται στο τελικό σας αποτέλεσμα. Αυτές είναι η ευκαιρία σας να εξετάσετε το επίπεδο κατανόησής σας και να μάθετε πώς να βελτιώνεστε σε πραγματικές συνθήκες.

Θα έχετε επίσημες αξιολογήσεις στο τέλος κάθε μαθήματος. Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν δοκίμια, εξετάσεις ή χαρτοφυλάκια εργασιών.

Υποστήριξη μάθησης

Οι καθηγητές σας θα παρέχουν μεγάλη υποστήριξη. Αλλά, μπορείτε, επίσης, να επωφεληθείτε από την ομάδα των ακαδημαϊκών δεξιοτήτων, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει με:

  • Μελέτες δεξιοτήτων (δεξιότητες ανάγνωσης, λήψη σημειώσεων και παρουσίαση)
  • Γραπτά Αγγλικά (σημεία στίξης, γραμματική)
  • Ακαδημαϊκή γραφή (τρόπος αναφοράς πηγών)
  • Ερευνητικές δεξιότητες
  • Κριτική σκέψη
  • Επανάληψη, αξιολόγηση και δεξιότητες εξετάσεων (διαχείριση χρόνου)

Πρόσθετη υποστήριξη

Εάν έχετε πρόσθετες ανάγκες, όπως δυσλεξία ή αισθητηριακή δυσκολία, οι Υπηρεσίες μας είναι εδώ για να σας επιβεβαιώσουν ότι τίποτα δεν αποτελεί εμπόδιο, όταν παρέχεται η κατάλληλη υποστήριξη.

Ανατροφοδότηση

Γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό για εσάς να μπορείτε να αξιολογήσετε την πρόοδό σας. Έτσι, ο καθηγητής σας θα σας δώσει ανατροφοδότηση για οποιεσδήποτε εργασίες αξιολογήσεις κάνετε.

Συνήθως, σας παρέχουμε ανατροφοδότηση σχετικά με τις επίσημες αξιολογήσεις εντός 20 εργάσιμων ημερών, ωστόσο αυτό διαφέρει ανάλογα το μάθημα.

Εάν σας προσφερθεί μια θέση στο UNICERT College, θα υπόκειται στους κανόνες, τους κανονισμούς και τους όρους εγγραφής του Πανεπιστημίου Staffordshire, οι οποίοι ενδέχεται να διαφέρουν από καιρό σε καιρό.

Καθώς το πτυχίο σας απονέμεται από το Staffordshire University, θα υπόκειστε σε πολιτικές και κανονισμούς της αντίστοιχης σχολής του Πανεπιστημίου Staffordshire. Οι βασικές πολιτικές και κανονισμοί του Staffordshire University βρίσκονται στη διεύθυνση http://www.staffs.ac.uk/legal/policies.

Το πρόγραμμα σπουδών του MA in TESOL αποτελεί ένα μοναδικό συνδυασμό ακαδημαϊκής γνώσης και πρακτικών δεξιοτήτων, που υποστηρίζει τον εκπαιδευτικό του σήμερα στην ανάγκη του να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σύγχρονου ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά και, γενικά, στις ραγδαίες αλλαγές που παρατηρούνται στο εκπαιδευτικό τοπίο διεθνώς.

Με αυτόν τον στόχο στο επίκεντρο του σχεδιασμού του προγράμματος, τα μαθήματα καλύπτουν τομείς, όπως ειδικές ανάγκες και συμπερίληψη, ενήλικοι μαθητές, μαθητές προσχολικής ηλικίας, εκπαιδευτική και υποστηρικτική τεχνολογία, διδασκαλία μέσω λογοτεχνίας και θεάτρου, έρευνα και αξιολόγηση στην εκπαίδευση, νευροεπιστήμες και μάθηση, ακόμη και διοίκηση ξενόγλωσσης εκπαιδευτικής μονάδας. Η πρακτική έμφαση σε κάθε μάθηση, καθώς και η επιτόπια Πρακτική Άσκηση, ενισχύουν τις δεξιότητες και την αυτοπεποίθηση του μελλοντικού ή, ήδη, εργαζόμενου εκπαιδευτικού.     

Το αναλυτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, ανακοινώνεται πριν την έναρξη του κάθε εξαμήνου.

Core Modules
Module TitleCredits
Modern research-based approaches, integrating Soft Skills in TESOL20
Syllabus design, Inclusive practices and Use of Technology in TESOL40
Assessment of Learning in TESOL and Practicum20
Methods of Research and Dissertation 60
Optional Modules (επιλογή 2)
Module TitleCredits
Literature and Drama in TESOL20
Teaching English to Very Young Learners20
Teaching English to Adults20
Organisation and Management of a Foreign Language School20
Potential AwardsCredits
Postgraduate Certificate in TESOL60
Postgraduate Diploma in TESOL120
Master of Arts in TESOL 180

Αγάπη Δενδάκη

Η Αγάπη Δενδάκη σπούδασε Αγγλική και Ελληνική Φιλολογία (Παν/μιο Αθηνών), Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση (Μ.Ed., University of La Verne) και Ειδική Αγωγή (M.A., Παν/μιο Αθηνών). Έχει πολύχρονη εμπειρία στη διδασκαλία Αγγλικών, κυρίως σε δημόσια σχολεία. Επίσης, έχει διδάξει σε πολλά προγράμματα επιμόρφωσης υπό την αιγίδα ελληνικών πανεπιστημίων και άλλων δημόσιων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών φορέων, ενώ έχει σχεδιάσει και οργανώσει προγράμματα μετεκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή για Βρετανικά πανεπιστήμια και φορείς πιστοποίησης. Τα τελευταία δώδεκα χρόνια συνεργάζεται με το Τμήμα Αγγλικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών ως μέντορας τεταρτοετών φοιτητών, ενώ έχει σχεδιάσει και διδάσκει το εργαστήριο «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία σε τάξεις EFL». Έχει συμμετάσχει στη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για EFL, καθώς και για μεταπτυχιακούς φοιτητές του Πανεπιστημίου Πειραιά.

Τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στη διαφοροποιημένη διδασκαλία, τις μαθησιακές διαφορές και τη διαχείριση τάξης, ενώ άρθρα και επιστημονικές έρευνές της έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά. 

Δημήτρης Μαρούλης

Ο Δημήτρης Μαρούλης, κάτοχος Προχωρημένου Διπλώματος στην Εκπαίδευση, προπτυχιακού τίτλου στην Εκπαίδευση, Μεταπτυχιακού στην Εκπαίδευση & Μάθηση και Διδακτορικού Τίτλου στην Εκπαίδευση από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο της Μεγάλης Βρετανίας, διδάσκει την Αγγλική γλώσσα τα τελευταία 28 χρόνια στο ΚΞΓ που έχει ιδρύσει και λειτουργεί στην Νάξο των Κυκλάδων.

 Η συνεχής αναζήτηση και πίστη στην αξία της συνεχιζόμενης κατάρτισης και εξέλιξης ως εκπαιδευτικού τον οδήγησε πρόσφατα στην απόκτηση Μεταπτυχιακού Τίτλου στην Επιστήμη της Εφαρμοσμένης Νευροεπιστήμης, τίτλος που συνοδεύεται και από Προχωρημένο μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Νευροεπιστήμη. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν τους τομείς των στρατηγικών μάθησης στην απόκτηση της ξένης γλώσσας (θέμα της διδακτορικής διατριβής του), την ενσυνειδητότητα (για την οποία διαθέτει πιστοποίηση εκπαίδευσης), τις γνωσιακές και μη-γνωσιακές δεξιότητες για τον εμπλουτισμό της μάθησης των ξένων γλωσσών, και την εκπαιδευτική νευροεπιστήμη.

Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων, συνεδρίων και προγραμμάτων σπουδών από διάφορους φορείς και οργανισμούς, όπως το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο της Αθήνας, το Πανεπιστήμιο του Σαν Ντιέγκο και άλλα. Έχει συχνά παρουσιάσει θέματα που αφορούν την διδασκαλία και την μάθηση της ξένης γλώσσας στον επαγγελματικό φορέα TESOL Ελλάδας, του οποίου είναι μέλος από το 1994, και του έγκυρου ELT NEWS. Είναι επίσης μέλος του ομίλου ELA (Educational Leadership Association) και του διεθνούς οργανισμού IATEL (International Association of Teachers of English as A Foreign Language). Επίσης, ανήκει στην ομάδα των συμβούλων του Cambridge Assessment English, σχεδιάζοντας και παραδίνοντας σεμινάρια και παρουσιάσεις για τις εξετάσεις του Cambridge Assessment English.

Γεωργία Διομή

Η Δρ. Γεωργία Διομή είναι πτυχιούχος του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, με Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (MA) στην Αγγλική Λογοτεχνία από το Πανεπιστήμιο του Birmingham και Διδακτορικό (PhD) από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα τελευταία χρόνια έχει παρουσιάσει σε ποικίλα ακαδημαϊκά συνέδρια και συμπόσια, όπως το Ετήσιο Συμπόσιο Αγγλικών Σπουδών και το Ευρωπαϊκό Συμπόσιο Αγγλικής.  Έχει διδάξει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα διδασκαλίας της αγγλικής ( MA TESOL) σε ποικίλα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Κύρια ερευνητικά ενδιαφέροντα: Βικτωριανή και Εδουαρδιανή λογοτεχνία, επιστήμη και φιλοσοφία, μετα-αποικιοκρατία, γυναίκες συγγραφείς του 19ου και 20ου αιώνα.

Γεώργιος Κόρμπας

Ο Γεώργιος Κόρμπας είναι Διευθυντής Εκπαίδευσης Καθηγητών, στο Teaching, Learning and Development Center, στο Πανεπιστήμιο Al Yamamah της Σαουδικής Αραβίας.  Έχει εκπαιδεύσει καθηγητές Αγγλικών σε διάφορες χώρες συμπεριλαμβανομέμων ΗΠΑ, Ελλάδας, Ολλανδίας, Σαουδικής Αραβίας και άλλων.  Έχει επίσης προσκληθεί σαν κεντρικός ομιλητής σε διάφορες χώρες όπως οι ΗΠΑ, Ελλάδα, Χόνγκ Κόνγκ, Κίνα, Κουβέιτ, Πακιστάν, Μεξικό, Τουρκία, και άλλες.  Ο κ. Κόρμπας είναι υποψήφιος διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο του Λάνκαστερ και η έρευνά του εστιάζεται στην ενίσχυση της μάθησης μέσω τεχνολογίας.  Είναι πρώην πρόεδρος του επαγγελματικού συμβουλίου της TESOL International Association, με έδρα την Ουάσινγκτον, ΗΠΑ, και μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής του ίδιου οργανισμού για την ανάθεση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου.  Επίσης είναι αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ένωσης Μικτής Μάθησης και πρόεδρος της TESOL Gulf.  Τέλος είναι συνεισφέρων συγγραφέας στην τελευταία έκδοση του βιβλίου the 6 Principles Book for Exemplary Teaching of English Learners (Academic and Specific Purposes) που έχει εκδοθεί απο την TESOL International Association και αναμένονται προσεχώς αρκετές εκδόσεις του με την Routledge και Springer. 

Ιωάννα Γκιώνη                                                                        

Η Γιάννα Γκιώνη σπούδασε Θεατρική Σκηνοθεσία στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (BA in Drama and Theatre Arts, Goldsmiths University of London, MA in Theatre Directing, Royal Holloway, University of London) και Αγγλική Φιλολογία με κατεύθυνση Λογοτεχνία/Θέατρο στη Φιλοσοφική σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι υποψήφια Διδάκτωρ του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Από το 2016 εργάζεται ως Θεατρολόγος στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια «Ελληνογερμανική Αγωγή». Έχει εργαστεί ως Θεατρολόγος στα ιδιωτικά σχολεία: «Εκπαιδευτική Αναγέννηση», «Byron College» και «Στέλλα Ραυτοπούλου». Επίσης, έχει δουλέψει ως βοηθός καθηγητή στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών και ως βοηθός σκηνοθέτη σε τέσσερις παραγωγές του Θεάτρου Μεταξουργείο.

Τέλος, έχει σκηνοθετήσει σε Ελλάδα και Αγγλία τις παραστάσεις: Όλα όσα γνωρίζω στ’αλήθεια του Άντριου Μποβέλ, Μέθοδος Γκρόνχολμ του Τζόρντι Γκαλθεράν, Βόυτσεκ του Γκεοργκ Μπύχνερ, Μεγάλες Προσδοκίες του Κάρολου Ντίκενς, Οι Τρεις Αδερφές του Άντον Τσέχωφ, Δεσποινίς Τζούλια του Αυγούστου Στρίντμπεργκ και η Τελευταία Μαγνητοταινία του Κραπ του Σάμιουελ Μπέκετ.

Τύνα Κωνσταντοπούλου

H Τύνα Κωνστατοπούλου είναι καθηγήτρια της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας, εκπαιδεύτρια καθηγητών, και ερευνήτρια. Σπούδασε Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ έλαβε Μεταπτυχιακό τίτλο στην Ειδική Εκπαίδευση με Άριστα από το Πανεπίστημιο Frederick της Κύπρου. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων, διαλέξεων, και εκπαιδεύσεων από διαφόρους φορείς συμπεριλαμβανομένων των IATEFL και TESOL.

Η Τύνα Κωνσταντοπούλου έχει διδακτική εμπειρία 15 χρόνων σε όλα τα επίπεδα του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου για την Ξενόγλωσση Εκπαίδευση. Από το το 2017, συμμετέχει σε ομιλίες, συνέδρια, και εκπαιδεύσεις καθηγητών ανά τον κόσμο με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση σε θέματα όπως η πρώιμη παρέμβαση και οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η Τύνα Κωνσταντοπούλου πρόσφατα βραβεύτηκε με Χρυσό Βραβείο στην Πρωτοπορία και την Έρευνα στην Εκπαίδευση (2020 – CWSIR) και Χάλκινο Βραβείο στην Υποστήριξη Μαθητών με ΕΕΑ στην Ξενόγλωσση Εκπαίδευση (2020 – ELT News).

Διδασκαλία

Γνωρίζουμε ότι ο κάθε ένας μαθαίνει διαφορετικά. Γι’ αυτό, εκτός του ότι χρησιμοποιούμε παραδοσιακούς τρόπους διδασκαλίας, όπως διαλέξεις, χρησιμοποιούμε, επίσης, μεθόδους επίλυσης προβλημάτων, ώστε να βοηθηθείτε στην εφαρμογή των δεξιοτήτων σας.

Γι’ αυτό το μάθημα, θα:

  • Συνεργαστείτε με άλλους για ομαδική εργασία.
  • Εξετάσετε βαθύτερα τους θεματικούς τομείς στα εργαστήρια.
  • Αναμένεται προσωπική και ανεξάρτητη μελέτη.
  • Συμμετέχετε σε επισκέψεις σε επιχειρήσεις αντίστοιχων τομέων.

Η διδασκαλία μας υποστηρίζεται μέσω του εικονικού περιβάλλοντος μάθησης, που ονομάζεται UC-Class. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό προς υποστήριξη των διαλέξεων, από όπου κι αν βρίσκεστε.

Θα σας ανατεθεί, επίσης, ένας επιβλέπων καθηγητής για να σας υποστηρίξει στην εκπόνηση της ερευνητικής διπλωματικής σας εργασίας.

Αξιολόγηση

Υπάρχουν δύο τύποι αξιολογήσεων: η πρακτική – formative (ανεπίσημη) και η τελική – summative (επίσημη).

Οι αξιολογήσεις πρακτικής δεν υπολογίζονται στο τελικό σας αποτέλεσμα. Αυτές είναι η ευκαιρία σας να εξετάσετε το επίπεδο κατανόησής σας και να μάθετε πώς να βελτιώνεστε σε πραγματικές συνθήκες.

Θα έχετε επίσημες αξιολογήσεις στο τέλος κάθε μαθήματος. Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν δοκίμια, εξετάσεις ή χαρτοφυλάκια εργασιών.

Υποστήριξη μάθησης

Οι καθηγητές σας θα παρέχουν μεγάλη υποστήριξη. Αλλά, μπορείτε, επίσης, να επωφεληθείτε από την ομάδα των ακαδημαϊκών δεξιοτήτων, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει με:

  • Μελέτες δεξιοτήτων (δεξιότητες ανάγνωσης, λήψη σημειώσεων και παρουσίαση)
  • Γραπτά Αγγλικά (σημεία στίξης, γραμματική)
  • Ακαδημαϊκή γραφή (τρόπος αναφοράς πηγών)
  • Ερευνητικές δεξιότητες
  • Κριτική σκέψη
  • Επανάληψη, αξιολόγηση και δεξιότητες εξετάσεων (διαχείριση χρόνου)

Πρόσθετη υποστήριξη

Εάν έχετε πρόσθετες ανάγκες, όπως δυσλεξία ή αισθητηριακή δυσκολία, οι Υπηρεσίες μας είναι εδώ για να σας επιβεβαιώσουν ότι τίποτα δεν αποτελεί εμπόδιο, όταν παρέχεται η κατάλληλη υποστήριξη.

Ανατροφοδότηση

Γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό για εσάς να μπορείτε να αξιολογήσετε την πρόοδό σας. Έτσι, ο καθηγητής σας θα σας δώσει ανατροφοδότηση για οποιεσδήποτε εργασίες αξιολογήσεις κάνετε.

Συνήθως, σας παρέχουμε ανατροφοδότηση σχετικά με τις επίσημες αξιολογήσεις εντός 20 εργάσιμων ημερών, ωστόσο αυτό διαφέρει ανάλογα το μάθημα.

Εάν σας προσφερθεί μια θέση στο UNICERT College, θα υπόκειται στους κανόνες, τους κανονισμούς και τους όρους εγγραφής του Πανεπιστημίου Staffordshire, οι οποίοι ενδέχεται να διαφέρουν από καιρό σε καιρό.

Καθώς το πτυχίο σας απονέμεται από το Staffordshire University, θα υπόκειστε σε πολιτικές και κανονισμούς της αντίστοιχης σχολής του Πανεπιστημίου Staffordshire. Οι βασικές πολιτικές και κανονισμοί του Staffordshire University βρίσκονται στη διεύθυνση http://www.staffs.ac.uk/legal/policies.

Τι χρειάζεται για να εγγραφώ;

  1. Αίτηση εγγραφής
  2. Αντίγραφα Πτυχίων/πιστοποιήσεων
  3. Αντίγραφο ΑΔΤ/Διαβατηρίου
  4. 2 Συστατικές Επιστολές
  5. Πρόσφατο Βιογραφικό Σημείωμα

Και κατά περίπτωση

  1. Βεβαίωση επάρκειας διδασκαλίας Αγγλικών
  2. Βεβαίωση, τουλάχιστον, τριετούς απασχόλησης στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας

FAQs

Γιατί η εκπαίδευση εξελίσσεται, όπως και αγορά εργασίας και η κοινωνία γενικά. Ένα προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών σου δίνει τις βασικές γνώσεις, ώστε να μπεις στον κόσμο της εκπαίδευσης ως επαγγελματίας, όμως σύντομα παύει να είναι αρκετό και, ουσιαστικά και τυπικά. Οι επιστήμες και η έρευνα προσφέρουν νέες γνώσεις και δεδομένα, τα οποία θα πρέπει να είσαι επιστημονικά ικανός να παρακολουθείς και συνεχώς να προσαρμόζεις τον τρόπο εργασίας σου σε αυτά. Επίσης, η απαίτηση για τυπικά προσόντα αυξάνεται συνεχώς, με αποτέλεσμα η παραμονή στο χώρο της εκπαίδευσης και, πολύ περισσότερο, η επιτυχής σταδιοδρομία να προϋποθέτει αυξημένα προσόντα. Ένα έγκριτο μεταπτυχιακό στο TESOL σου ανοίγει δρόμους για να γίνεις όχι απλά ένας καλός εκπαιδευτικός, αλλά ένα μέλος μιας επιστημονικής κοινότητας, στην οποία θα μπορείς να συμβάλλεις προσωπικά με τη δική σου πρωτότυπη εργασία και έρευνα.
Για δύο πολύ βασικούς λόγους:

Πρώτον, γιατί το πρόγραμμα σπουδών, συμπεριλαμβάνει ένα μοναδικό συνδυασμό μαθημάτων και projects που ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα της εκπαίδευσης και, θα σε καταστήσει ένα ενημερωμένο δάσκαλο στο χώρο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης.

Δεύτερον, γιατί θα αποκτήσεις έναν ανταγωνιστικό Μεταπτυχιακό τίτλο από Βρετανικό Πανεπιστήμιο, χωρίς να μετακινηθείς από την Ελλάδα και χωρίς να εγκαταλείψεις, ούτε να διακόψεις τις υπόλοιπες επαγγελματικές και προσωπικές δραστηριότητές σου.

  • Γιατί θα αποκτήσεις Master of Arts από το Staffordshire University, ένα Βρετανικό Πανεπιστήμιο που διακρίνεται για την ποιότητα των σπουδών που παρέχει και την έμφαση που δίνει στη σύνδεση του περιεχομένου σπουδών με την πραγματική ζωή και την αγορά εργασίας.
  • Γιατί το πρόγραμμα σπουδών σχεδιάστηκε στην Ελλάδα από ακαδημαϊκή ομάδα ενεργών εκπαιδευτικών, που γνωρίζουν άριστα τον χώρο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης, τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Η ακαδημαϊκή ομάδα του Staffordshire University, η οποία επόπτευσε τη δημιουργία του προγράμματος, το χαρακτήρισε ιδιαίτερα ποιοτικό και πρωτοποριακό.
  • Γιατί το περιεχόμενο καλύπτει με ευελιξία σύγχρονα θέματα άμεσα συνδεδεμένα με τις απαιτήσεις της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης, έτσι όπως αυτή εξελίσσεται και διαμορφώνεται συνεχώς υπό το φως νέων, ερευνητικά τεκμηριωμένων, γνώσεων και προσεγγίσεων.
  • Γιατί η ευελιξία του προγράμματος το καθιστά χρήσιμο για τον νέο εκπαιδευτικό, για τον έμπειρο εκπαιδευτικό, για τον εκπαιδευτικό που έχει ειδικά ενδιαφέροντα και τομείς δραστηριότητας, ακόμη και για τον εκπαιδευτικό που δραστηριοποιείται ή θέλει να δραστηριοποιηθεί στο επιχειρηματικό πεδίο.
  • Γιατί το διδακτικό προσωπικό αποτελείται από ενεργούς εκπαιδευτικούς με μακρόχρονη πείρα στο χώρο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης, με ισχυρό ακαδημαϊκό υπόβαθρο και εξειδικεύσεις που καλύπτουν όλο το φάσμα του προγράμματος σπουδών.
  • Γιατί δίνει την ευκαιρία στην κατηγορία των εκπαιδευτικών εκείνων που δεν διαθέτουν βασικό πτυχίο, αλλά που έχουν δοκιμαστεί στη διδακτική πράξη, να αποκτήσουν έναν ισχυρό τίτλο σπουδών, να ενισχύσουν το βιογραφικό τους και να καλλιεργήσουν ουσιαστικά προσόντα που τους κάνουν ανταγωνιστικούς στον επαγγελματικό στίβο.
  • Γιατί προσφέρεται και εξ αποστάσεως, εξυπηρετώντας έτσι κάθε εκπαιδευτικό, σε όποιο μέρος της Ελλάδας διαμένει, να ολοκληρώσει το πρόγραμμα σε δύο χρόνια, χωρίς υπερβολική πίεση χρόνου και χωρίς την ανάγκη μετακίνησης.
  • Γιατί, ολοκληρώνοντας το, θα είσαι ένας διαφορετικός εκπαιδευτικός και επαγγελματίας από αυτό που είσαι σήμερα.

Τι άλλο πρέπει να ξέρω για το πρόγραμμα;

Εκτός από το εξαιρετικό περιεχόμενο των μαθημάτων σχεδιασμένο με γνώμονα τις απαιτήσεις της αγοράς, σε ενδιαφέρουν, επίσης, τα εξής:

Φόρμα Επικοινωνίας

     Συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου

    Στοιχεία Επικοινωνίας